Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów. Jeżeli masz pytanie, które nie znajduje się na poniższej liście, skorzystaj z formularza kontaktowego, chętnie na nie odpowiemy :)

Ile czasu muszę czekać na dostawę moich perfum?

Perfumy dostarczane są w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia przez firmę kurierską InPost na wybrany Paczkomat®.

Dlaczego perfumy na Porto Lido są tak tanie?

Nasze perfumy to odlewki perfum, co oznacza, że oryginalne opakowanie zostało uszkodzone, a perfum został umieszczony w opakowaniu zastępczym. Dodatkowo nasza marża jest bardzo niska, nie posiadamy sklepów stacjonarnych oraz pośredników, dzięki czemu możemy proponować Państwu niższe ceny.

Dlaczego niektóre zapachy utrzymują się dłużej?

Używaj perfum nisko na ciele, a także za uszami i na szyi, dzięki czemu zapach będzie się unosił i nie stracisz go tak szybko. Możesz również rozpylić zapach na włosy, zapach może się tam utrzymać przez cały dzień. Aby twój zapach utrzymywał się dłużej, użyj swojego kremu nawilżającego lub pudru, a następnie użyj perfum.

Dlaczego perfumy mają w składzie alkohol?

Alkohol sprawia, że zapach emanuje z Twojej skóry. Bez alkoholu byłbyś jedyną osobą, która wiedziałaby, że masz na sobie jakikolwiek zapach.

Czy moje perfumy mogą się zepsuć?

Perfumy nie mogą się zepsuć, ale mogą stracić na swojej wydajności. Perfum po otwarciu należy zużyć w ciągu 2 lat. Nigdy nie przechowuj swoich perfum w łazience, ponieważ z uwagi na wysoką amplitudę temperatury oraz wilgotności perfumy szybciej tracą swoje właściwości.

Jaka jest różnica między perfumami a wodą perfumowaną?

Perfumy zawierają od 25% do 43% olejku eterycznego w kompozycji zapachowej, natomiast woda perfumowana zawiera już tylko od 10% do 15% olejku eterycznego w kompozycji zapachowej.

Czy strona Porto Lido jest bezpieczna?

Tak, nasza strona jest w 100% bezpieczna. Wszystkie dane szyfrujemy za pomocą SSL. Świadczy o tym kłódka przy adresie strony. Nasze płatności wspiera największy i najbezpieczniejszy operator płatności internetowych w Polsce - PayU.

Nie ma produktu, którego szukam – czy możesz go dla mnie zdobyć?

Tak! Dołożymy wszelkich starań, aby pozyskać zapach, którego obecnie nie posiadamy. Po prostu wyślij e-mail na adres kontakt@portolido.pl, a my postaramy się pomóc.

Dlaczego moje zamówienie nie zostało wysłane?

Jeśli złożysz zamówienie po godzinie 15:00 w piątek, Twoje zamówienie zostanie wysłane dopiero w następny poniedziałek (może się to zmienić w okresach świątecznych). Inne przyczyny opóźnień w wysyłce to: zamówiony przez Ciebie produkt mógł być niedostępny. Jeden z naszych pracowników obsługi klienta skontaktuje się z Tobą.

Co to jest próbka perfum?

Próbki perfum to oryginalne perfumy przelane do mniejszych flakonów. Próbki pozwalają wybrać zapach, który najbardziej nam odpowiada, nie wydając przy tym pieniędzy za pełną objętość perfum.

Czy dzieci mogą używać perfum?

Dzieci mają znacznie wyższy wskaźnik wchłaniania substancji chemicznych ze skóry do krwiobiegu niż dorośli. W przypadku przypadkowego spożycia perfumy mogą również doprowadzić do zatrucia. Natomiast przy stosowaniu w dużych ilościach mogą rozwinąć się alergie skórne.

Jakie marki perfum są najczęściej kupowane w sklepie?

Najczęściej kupowane perfumy to: Paco Rabanne 1 Million, Calvin Klein Euphoria, Christian Dior Fahrenheit, Chanel Coco Mademoiselle, Lancome La Vie Est Belle, Versace Crystal Noir, Tom Ford Private Blend Bitter Peach, Tom Ford Tobacco Vanille, Yves Saint Laurent Black Opium, Christian Dior Sauvage, Chanel Bleu de Chanel.